neděle 1. března 2015

Přečteno za Únor + Měsíční nej



A jsme tu u dalšího Přečteno a Měsíčního nej! :) Vím, únor je krátký měsíc ale uteklo to tak rychle..
Oproti 14 knihám, které jsem přečetla v Lednu, jsem v Únoru poněkud zaostávala. Jak jinak než kvůli škole, čím dál tím víc na nás všichni tlačí kvůli maturitě, učím se biologii kvůli přímačkám na výšku, do toho jsme měli maturitní ples..no, na čtení moc času nezbylo. Ale přečetla jsem alespoň pět knih a do Března se musím polepšit :)

Přečteno

1. Saeculum - Ursula Poznanski ***** Recenze

2. Kukačka - Karolína Limrová ***

3. Krysy - Pavel Jansa ****  Recenze

4. Červený vrch - Jamie McGuire **** Recenze

5. Esej o tragédii - Elizabeth LaBan *****


Měsíční nej

1. Nejlepší kniha

Tak tahle volba nejspíš nikoho z vás nepřekvapí. Esej o tragédii mě hluboce zasáhl a ten příběh byl jednoduše..kouzelný. Víc takových knih prosím! :)











2. Nejhorší kniha

Tahle kniha nebyla vůbec špatná ale z těch pěti co jsem tento měsíc přečetla, mě prostě oslovila nejméně. Byla na mě až příliš dlouhá a asi mi nesedl styl psaní autorky. Brzy se chystám na recenzi.










3. Největší překvapení

Rozhodně Saeculum. Když jsem si ho půjčovala v knihovně, ani jsem přesně nevěděla o čem bude. Věděla jsme jen, že je to novinka a že v blogové sféře je kolem ní teď celkem haló. Po přečtení anotace jsem se trochu ušklíbala a říkala si, že to nebude nic pro mě. Jak jen jsem se pletla. Naprosto dokonalá kniha kterou si v budoucnu určitě koupím a v mé knihovničce bude zaujímat čestné místo :)







4. Největší zklamání

Bohužel musím dát znovu Kukačku..originální námět ale zasloužilo by si o něco lepší zpracování.











5. Nejoriginálnější příběh

V Červeném vrchu se objevují zombíci a já žádnou jinou knihu s zombíkama neznám, takže za mě nejoriginálnější kniha za únor :)











6. Nejnapínavější příběh
                                               
Krysy jsou detektivka, takže je jasné, proč jsme je dala právě do této kategorie. Napínavá kniha to byla každopádně :)










7. Nejnudnější kniha

A Kukačka do třetice..až je mi líto že ji dávám do samých špatných kategorií ale ostatní knihy které jsem přečetla byly zkrátka lepší.











Recenze napsané v Únoru

Jezdecký tábor Yonahlossee

Divoký leknín

Nebe v plamenech (Monument 14 #2)

Červený vrch

Krysy

Saeculum

Potok stínů

Myši

Žádné komentáře:

Okomentovat