pondělí 24. listopadu 2014

Připravit, pozor, start!

Ahoj všichni :)

Tímto článkem vás vítám na svém  blogu Lucky knižní svět. 

Tento blog chci hlavně zaměřit na svou snad nejoblíbenější činnost ze všech - čtení. Miluju knihy, snad jakéhokoliv žánru, tloušťky, stylu psaní..prostě když mi před očima začnou běžet ty hustě popsané řádky, které dávají dohromady originální a jedinečný příběh, nevím o světě.

Ve zkratce vám popíšu sebe, jakožto autorku :D Jmenuji se Lucka, jak je asi jasné z názvu blogu, je mi 18let, moje bydliště se nachází ve Zlínském kraji, jsem studentka zdravotnické školy v maturitním ročníku a miluju čtení, filmy, nakupování, módu, kosmetiku..prostě asi jako normální holka :)

Na tomto blogu se budou objevovat hlavně články ohledně knih ale určitě se tu někdy ukáže i nějaký článek který bude mimo knižní svět.

Takže doufám že tento blog si najde nějaké čtenáře a že blogování bude pro mě skvělou záležitostí jak se odreagovat a zároveň se věnovat svému koníčku :)

2 komentáře:

  1. Tak sa určite teším aj na ďalšie články-dúfam že už čoskoro :)) A sa strašne teším,že som prvý, ktorý odoberá tento blog! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě taky moc těší že mám prvního čtenáře :) Články budou přibývat doufám co nejčastěji :D

      Vymazat